Corona maatregelen bij Sterk Online

Beste klant,
Graag willen we u laten weten dat ook wij de richtlijnen van het RIVM volgen. Vooralsnog kunnen we de bestellingen gewoon verwerken zoals we dat altijd doen. Van onze bezorg partner PostNL krijgen we updates en levert nog gewoon uw pakjes en brieven zoals voorheen met extra voorzorgsmaatregelen.
In dit blog zullen we eventuele wijzigingen laten weten.
---
Update middag 16 mrt
PostNL laat ons weten aanpassingen voor aangetekende post te doen. Vanaf vandaag tekent de bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen ze om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Daarnaast wordt ook gewerkt aan een verruiming van de bezorgtijden.
---
Laat u uw pakje naar een bedrijf adres sturen maar is het bedrijf inmiddels gesloten? Laat het ons weten en we passen uw aflever adres aan.
---
Update 20 mrt
In België sluiten niet essentieel winkels, waaronder een groot aantal PostNL afhaalpunten. Het is dus voor onze Belgische klanten niet langer mogelijk om vanaf nu te laten bezorgen op een afhaalpunt van PostNL. Thuis kan natuurlijk wel nog waar de bezorger extra maatregelen treft om zoveel als mogelijk direct contact te vermijden.
---
In Nederland zijn er naast een verruiming van de bezorgtijden nog geen ingrijpende veranderingen te merken voor de klanten.
---
Bij Sterk Online werken we nu allemaal vanuit huis op de inpakkers na. Hier houden we voldoende afstand tot elkaar. Vooralsnog zijn er hierdoor geen vertragingen en kunt u veilig bestellen.
---
Update 24 mrt
Aanscherping bestaande maatregelen tegen de verspreiding van COVID-19. Iedereen bij ons werkt thuis. De klantenservice is goed bereikbaar per mail op ons contactformulier. De inpakkers in het magazijn werken op grotere afstand van elkaar met minimale bezetting. Soms kan het zijn dat een pakje hierdoor 1 dag vertraagd is.
Uw PostNL bezorger zal het pakje plaatsen voor de deur en wachten tot u het heeft aangenomen na aanbellen. In elk geval voldoende maatregelen treffen om contact te vermeiden en 1,5 meter afstand te bewaren.
U kunt dus nog gewoon bij ons bestellen met uiterlijk 1 dag vertraging.
---
Update 6 april
Verlenging van maatregelen tegen verspreiding van Corona. Extra reinigingen van ons magazijn. Bestellingen verlopen zonder problemen met uiterlijk 1 dag vertraging.
---
Update 26 mei
Ons team is inmiddels gewend aan de extra maatregelen waardoor er intern nauwelijks nog vertragingen ontstaan. Het is wel extra druk bij onze vervoerder PostNL en dat merken we allemaal. PostNL geeft ons aan dat ze er in sommige gevallen 1 dag langer over kunnen doen. Onze levertijden voor producten op voorraad zijn hierom aangepast naar 1 a 2 werkdagen.
Producten die niet op voorraad zijn en vanuit het buitenland aan ons worden geleverd kunnen vertraging van enkele dagen ondervinden. Heeft u een item spoedig nodig? Houd hier dan rekening mee. De levertijden op onze webshop staan zo realistisch mogelijk vermeld.
---
Update 9 juni
De versoepelingen voor de Corona maatregelen zien we in de samenleving. Wij zorgen nog altijd voor extra hygiëne maatregelen bij het inpakken van de design producten. Extra goede ventilatie en handen wassen is op kantoor normaal geworden.
We horen van onze bezorger PostNL dat ze er veel vaker in slagen de pakjes al de eerstvolgende werkdag bezorgd te krijgen. We laten onze levertijd toch nog even op 1 a 2 werkdagen staan zodat je niet voor verassingen komt te staan. Houd altijd goed de traceer code in de gaten.
Montage van luxe meubel items (waar nodig) door ons eigen team verlopen inmiddels ook weer zoals normaal met uiteraard de nodige maatregelen.
---
Update 11 augustus
Even opfrissen van de kennis van maatregelen. Met ons team hebben we de geldende regels ter voorkoming van de verspreiding van Corona nog even goed doorgenomen. Leveringen verlopen normaal zoals u van ons gewend was.
Reageer